יום שני, 17 בינואר 2011

לבחור פינות אוכל ולהשאר בחיים


פינות אוכל הן תחום כה רחב בעולם הרהיטים. כאשר אני מקבלת עבודה שקשורה בשיפוץ או סידור מחדש של מטבח אני מיד רוצה לדעת אם העבודה כוללת גם עיצוב מחדש של פינות אוכל הקיימות בבית המתחדש.

חלק נרחב וקשה של עיצוב פנים הוא העובדה שצריך לבחור רהיטים מכל הסוגים והמתאימים ביותר, הן למקום אותו אני רוצה לעצב והן להעדפותיו ואהבותיו של הלקוח. אני לפעמים יכולה להראות מליון דוגמאות והצעות לרהיטים לסלון, לחדרי השינה או אפילו למטבח, רהיטים כמו פינות אוכל מעוצבות וחדשות שלטעמי יתאימו מאוד לאופי הבית אך לטעם הלקוח לא מתאימים או נראים ולכן עלינו לעבור ולחזור ולבחור רהיטים מעוצבים וחדשים שיתאימו מאוד.

תהליך שכזה יכול לקחת זמן רב ולעיתים יש הרגשה שהוא יכול לקחת נצח נצחים. לפעמים יש לקוחות שלא מוכנים להתפשר, שיש להם רעיון או דגם בראש, שלרוב כנראה, או לא קיים או לא מתאים לתקציב שלהם, אבל הם לא מוכנים להתפשר בשום אופן על פינות אוכל או כל סוג רהיט אחר.

הינה, דוגמא ללקוחה שהיה לה רעיון לסוג מסוים של פינות אוכל בראש והיא ננעלה עליהן ולא היתה מוכנה לוותר או לשנות את הדעה שלה. חיפשנו אולי בכל חנויות הרהיטים אחר אותן פינות אוכל שהיא רצתה והיתה מעוניינת להוסיף אליה הביתה, אך לשווא, לא מצאנו אף דגם שיתאים לה.

בסופו של דבר, היא נאלצה להתפשר ומצאנו סוג של פינות אוכל שכן התאימו לה והיו די דומות לרעיון שהיה לה בראש. אני שמחתי שמצאנו משהו בסופו של דבר כי באמת זה היה נראה שהחלטה כזו יכולה לקחת נצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה