יום ראשון, 2 בינואר 2011

המשך פרויקט ריהוט גן ורהיטים


הפרויקט, עליו דיברתי באחד הפוסטים האחרונים שלי, הסתיים כמשהו מהמם. אני חייבת להגיד שקיבלתי פידבקים טובים וחיוביים מבעלי הבית שבעצמם התפלאו מאוד איך הצלחתי להפוך את מה שהיה הבית שלהם למה שעשיתי ממנו.

הסברתי להם שכל מה שצריך זה קצת טאץ' והרבה ניסיון. איך שראיתי את הדירה הישנה והלא מטופחת הזו מיד ידעתי מה עלי לעשות איזה רהיטים להכניס, אילו פריטים כדאי לי להכניס ואיך אני רוצה שתי פינות אוכל חדשות ומעוצבות במטבח.


ריהוט גן
מבחינת הקירות היינו צריכים להוריד כמה קירות, להרחיב מעט את החדרים ולהוסיף נישת גבס. הוספנו כמה עציצים, פרחים ועוד כל מיני תמונות יפות שנתנו לבית מראה מתוחכם וחדשני. הם בעיקר אהבו את הסגנון רהיטים שהכנסתי להם לסלון ואת העיצוב הכללי של הסלון.

לגבי החצר. שמתי נדנדה לבנה ויפה, בשביל לחסוך במים הוספנו דשא סינטטי במקום הדשא האמיתי והמת שהיה בחצר. ריהוט גן ומנגל גם התווספו, ובנוסף שולחן עגול ורחב עשוי אלומיניום מה שנתן לשולחן מראה עתיק אך מודרני בצורה מסוימת.

בתוך המטבח, הוספתי שתי פינות אוכל. אחת סטנדרטית, גדולה, עם רהיטים כמו שולחן גדול לשמונה אנשים. שולחן שיכול להיפתח ולהאכיל עד 16 איש. השולחן הוא שולחן עץ בצבע חום ונותן לפינות אוכל מראה יוקרתי ומוסיף מאוד. כמו גם כסאות תואמים.

את פינת האוכל השנייה מבין אותן שתי פינות אוכל, עשיתי קטנה יותר במטרה ליצר מקום שבו בעלי הבית יוכלו לשבת ולשתות קפה או תה בצורה אינטימית ובלי לשבת או לפתוח את שולחן האוכל הרגיל. זה נותן הרגשה חמימה ונוחה יותר כשרוצים לשבת אחר הצהריים, לשתות קפה ולשוחח.

אין ספק, הפרויקט הזה יצא אחד הטובים והמוצלחים שלי. אני חייבת להגיד שהפעם הצליח לי ובגדול. הלקוח מרוצה, אני מרוצה והדירה בטוח מרוצה מאיך שהיא נראת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה