יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

החזרת רהיטים נעשה הרבה יותר נוח

לקנות או לא לקנות. זאת השאלה. מדינת ישראל חוקקה, סוף סוף, לאחרונה חוק חדש שבא לשרת אותנו האזרחים ולהקל עלינו בכל הקשור לרכישה של מוצרים והזמנת שירותים מספקים שונים. החוק אומר כי ניתן להחזיר על מוצר שרכשנו החל מבגדים, מוצרי חשמל ועד רהיטים אפילו, בתוך מספר ימים, בהתאם למגבלות מסוימות, ולקבל את כספנו בחזרה. לא זיכוי ולא פיצוי, בלי שאלות ובלי התחכמויות, כסף מזומן ביד ומיד.
כמעצבת פנים שעושה הרבה הזמנות ללקוחות שלי ומחליטה איתם אילו פריטים להוסיף לבית החדש ולחדרים שעוברים שיפוץ, אני נתקלת בהרבה התלבטויות לפני רכישה. האם לקחת את המנורה הזו או אולי את האייל הזה. האם לבחור פינות אוכל כאלו או אולי רהיטים מסוג שונה.
העובדה שכיום, אפילו רהיטים ניתן להחזיר ולקבל כסף במזומן בלי הרבה שאלות, מקלה מאוד על הלקוחות שלי שלא צריכים להתלבט יותר מידי, יכולים לקחת פינות אוכל למטבח שלהם ולאחר שהן מגיעות אליהם הביתה, להתחרט ולהחליט שהם רוצים משהו אחר או לוותר ולקחת את הכסף שהם שילמו מראש.
לפני שיצא והתחיל החוק הזה, שמעתי הרבה מאוד אנשים שאומרים כי הלקוח הישראלי רק ינסה ויחפש איך להרוויח, איך לתחמן ואיך לעבוד על המוכרים והסוחרים. אולם, אני חושבת ומאמינה כי האופציה לבחור ואחר כך להתחרט, תאפשר רכישה קלה יותר ובטוחה הרבה יותר וזאת מאחר ולקוחות יוכלו להחליט מהר ולא לחשוב או להתלבט האם רהיטים אלו יתאימו יותר מסוג רהיטים אחר שראה, לדוגמא.
ישנם מוצרים רבים שקשה מאוד לקחת עליהם החלטה, איזה לקנות ומה לבחור, רהיטים כמו פינות אוכל הם סוג אחד שלהם. לכן החוק הזה הוא חוק טוב ולדעתי רק יועיל, לא רק ללקוח כי גם למוכר ממנו יהיה קל יותר לקנות מבלי להתלבט ולנסות ולהחליט האם לקנות או לא לקנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה