יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

רהיטים בגלידרייה, לא מה שחשבתם.

בעבודתי אני מאוד אוהבת להתעסק עם אתגרים חדשים ומשונים ואני יכולה לומר בפה מלא שהלקוחות שלי תמיד מצליחים להפתיע אותי ולמצוא לי אתגרים חדשים ומעניינים.
הנה למשל גלידרייה שביקשה לעצב מחדש את המקום שלה אך רצתה לעשות זאת עם רהיטים מיוחדים ושונים ממה שרגילים לראות ולהכניס לגלידריות.
בעל המקום ביקש למקם כחלק מאותו ריהוט גן מיוחד רהיטים שהם מיוחדים באופן שונה ואחר, רהיטים יוקרתיים יותר שיתנו למקום אווירה מצד אחד יוקרתית ונעימה אך מצד שני יהפכו את המקום למשהו רטרו שכזה, כמו גלידריות שאפשר לדמיין ולראות בסרטים הישנים והטובים, אלו של השחור לבן ואלו של הצבעים כשרק נכנס הצבע לקולנוע.
הלכתי וחיפשתי ומצאתי כמה דוגמאות יפות מאוד של ריהוט גן, מעוצב ומיוחד ממש כפי שבעל הגלידרייה ביקש. הוא התלהב מעוד מאותם רהיטים והדוגמאות שהצגתי לו עד שהוא החליט גם לקחת אותי לעבודה נוספת שלו בבית קפה קטן שהוא מנהל.
מבחינתי במקצוע העיצוב, שבו אני עוסקת, חשוב מאוד שתהיה כימיה טובה עם הלקוח ובנוסף חשוב מאוד שתהיה המשכיות בכל נושא העיצוב מאחר וכאשר מדובר באותו לקוח ואני כבר יודעת את השיגעונות שלו, איזה סגנון הוא אוהב ומה אפילו לא כדאי לנסות ולשכנע אותו להשתמש בו.
ובחזרה לגלידרייה. הגלידרייה התחילה את שיפוצה והתחילו כבר לשבור קירות, לבנות את המטבח, למקם את הדלפק ולהכין את מזנון ההגשה. לאחר שכל אלו נגמרו הגיע הזמן להכניס בקול תרועה רמה רהיטים. את אותו ריהוט גן שאני בחרתי והלקוח שלי אהב.
עכשיו כאן נכנס הקטע שאולי בגללו החלטתי ללכת וללמוד את המקצוע הזה. לבחור רהיטים ועיצובים שונים לדירה, פרויקט או כל דבר אחר, כל אחד יכול לעשות. אבל לפגוע בול ולהתאים את כל אלו גם לטעמו של הלקוח וגם למקום עצמו, בשביל זה צריך איזה כשרון אישי. אני כל כך אוהבת לראות שמה שבחרתי, לאחר שעבר את מבחן הלקוח, נכנס ומתאים בדיוק כפי שדמיינתי שיתאים ובבת אחת ישנה את המקום, ייתן למקום את האווירה וטעם שחשבתי שמגיע לאותו מקום. אלו הדברים שתמיד מחזקים אותי בעיקר בימים קשים ומזכירים לי כמה אני אוהבת את המקצוע.
לבסוף הגלידרייה הושלמה בצורה מושלמת ובדיוק כפי שרצינו. עם רהיטים מעוצבים ויפים ואווירת רטרו שונה וחדישה עם ריהוט גן מקסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה