יום ראשון, 28 בנובמבר 2010


כבר יותר משבוע שלא יצא לי לכתוב וזאת בגלל עומס בעבודה, הרבה פרויקטים ולא מעט לקוחות לטפל בהם. אני בסך הכל לא מתלוננת, אני אוהבת שיש לי הרבה עבודה בתחום עיצוב פנים ועיצוב הבית ושמחה תמיד לכל לקוח חדש.

לעצב אירוע זה לא משהו שאני בדרך כלל עושה אבל פנתה אלי חברה טובה שמתחתנת בקרוב ובקשה ממני לעזור לה בבחירת רהיטים ועיצובים שונים לאולם השמחות והגן שבו היא מתחתנת. לאחר התלבטות רבה, ומאחר שבטח כבר הבנתם שאני אוהבת אתגרים, החלטתי להיענות לאתגר וללכת על זה.
בתחילה הלכנו לבקר בגן המדובר לראות איך הוא נראה ולקבל רושם ראשוני על המקום. אני מבחינתי כשאני מגיעה למקום חדש שאותו אני צריכה לעצב אני מסתכל קודם כל בצורה כללית על המקום, מנסה ללמוד אותו בראש ואז לדמיין איך הוא יראה עם כל העיצוב החדש, אותם רהיטים שנכניס ובכלל כל פריט ופריט שיבחר לעצב את המקום.

גם פה, כשהגענו לגן האירועים מיד התחלתי ללמוד אותו, לנסות ולראות כל פרט ופרט מבלי לפספס שום דבר. ראיתי את פינות האולם ודמיינתי אילו רהיטים אלטרנטיביים אני יכולה לשים שם על מנת והאורחים יוכלו לשבת בצד בשקט גם כשיש רעש ומסיבה. הצלחתי להבין איך אני מוסיפה אביזרים מיוחדים, ייחודיים ומעוצבים למקום בכדי לתת לו אווירה נעימה אך יוקרתית משהו. הבנתי שבכדי להביא רהיטים ברמה גבוהה ואיכותית למקום אני אזדקק למצוא מקום שיוכל לספק לי גם את ההובלה וגם את הסבלים בכדי שימקמו את אותם רהיטים במקום הראוי להם. ועוד כל מיני מחשבות ורעיונות אחרים שצצו לי בראש.

בכל אופן, לאחר כ-3 שעות של הסתובבויות והכרות עם המקום הצלחתי להבין ולדמיין מה אני רוצה, איך המקום צריך להראות מבחינת רהיטים וכל שאר המסביב שלו ויכולתי כבר לדמיין איך החתונה של החברה שלי תהיה מוצלחת, כייפית ונעימה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה