יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

רהיטים בבית חדש שמשפצים


לאחרונה התבקשתי לעצב בית פרטי באזור השרון. הבית הוא יחסית גדול, בסביבות ה-300 מטר מרובע, בלי להחשיב את החצר, וקיים כבר מעל 5 שנים. בבית רהיטים ישנים שכוללים פינות אוכל מעוצבות, ריהוט גן מחליד ומכשירי חשמל מיושנים.

בעלי הבית החליטו שהגיע הזמן לשפץ ולחדש את הבית ופנו אלי בכדי שהציע להם איך הכי טוב ומה כדאי להם לעשות. הם הגיעו אלי דרך חבר משותף שהמליץ עלי ואני הייתי שמחה מאוד ומאושרת. מלבד העובדה שאני תמיד שמחה לכל עבודה שאני מקבלת בתחום עיצוב הבית, תמיד כיף לקבל פרויקטים גדולים, לא רק מבחינת הכסף אלא בעיקר מבחינת האתגר שזה עושה והניסיון שזה מוסיף.

בגדול העבודה התחילה בכך שמראש בעלי הבית אמרו לי מה התקציב שלהם לשיפוץ שכלל החלפת רהיטים, שבירת קירות וקניית מוצרי חשמל ושהם לא מעוניינים לחרוג מהתקציב הזה מצד אחד ומבחינתם, מצד שני, הם נותנים לי יד חופשית לקניית ריהוט גן, ציוד חשמלי, תאורה ועוד שינויים. כמובן כול אלו כפוף לאישורם הסופי.
בתחילה ישבנו על תוכניות ועל שינויים שונים הכוללים שבירת קירות מרכזיים, שיפוץ המטבח תוך החלפת פינות אוכל שהיו קיימות בו, סידור בר המשקאות והכנסתו בתוך הקיר,שינוי ריהוט גן והתאורה הכללית בבית וכמובן החלפת רהיטים בכל רחבי הבית.

לאחר שכל אלו הוסכמו בינינו יצאנו לדרך. כמעצבת אני תמיד נותנת לבעלי הבית את האפשרות להביא בעלי מקצוע משלהם או לבחור את בעלי המקצוע שאני עובדת איתם, דבר שעדיף לי מאחר וככה אין הפתעות ואני מכירה את מי שאני עובדת מולו. במקרה הזה האופציה השנייה היא זו שנבחרה, לשמחתי.


ריהוט גן
ריהוט גן

התחלנו את העבודה ובעלי המקצוע התחילו להגיע ולעשות את עבודתם. לשבור קירות, לבנות קירות חדשים, לסדר את החשמל ואת התאורה, לסדר את התריסים והחלונות ואפילו לטפל בצנרת של הבית. אני מבחינתי ראיתי איך הפרויקט כורם עור וגידים ואפילו בחרתי כבר רהיטים לבית, ריהוט גן לחצר הבית ורהיטים לפינת האוכל. הכול הלך די חלק פרט לכמה מוצרי חשמל שהתעכבו וקצת שינו את התוכנית הכללית.

לקראת סוף העבודה הלקוחה פתאום החליטה שהיא רוצה לשנות את דלת הכניסה ולקנות דלת מעוצבת ויפה יותר שתתאים בצבע ובעיצוב לאותם רהיטים שנבחרו לשימוש הבית. מאחר ולא נשאר לנו כסף בתקציב והלקוחה התעקשה שלא לחרוג מהתקציב, נאלצנו לצערי לוותר על מספר פריטי ריהוט גן ולהעביר את הכסף שהתפנה לקניית הדלת.

בסופו של דבר, השיפוץ יצא מדהים ולשביעות רצונה של הלקוחה וזה בסופו של דבר מה שחשוב. עוד יצירה הושלמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה