יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

תערוכת ריהוטים 2011

ביקרתי לאחרונה בתערוכת רהיטים 2011 בגני התערוכה. האמת התרשמתי מאוד מהחידושים והעיצובים החדשים והיפים שהציגו שם. היו שם הרבה מאוד חברות וחנויות רהיטים שהציגו את מיטב הריהוט שלהם ואת החידושים האחרונים בתחום.

הבעיה בתערוכות שכאלו זה העומס וההמוניות ששם, דבר שמקשה קצת על החיפוש והתרשמות ממגון הרהיטים והמוצרים שמוצגים ובפרט מהחברות המציגות.

בתערוכה עצמה היו מיטב המותגים בישראל כמו עמינח, כתר ועוד וגם חנויות נישה וחנויות יוקרתיות יותר שהציגו רהיטים מעוצבים ומיוחדים.

בכל מקרה, אני לקחתי קטלוג ואני בטוחה שאני אעשה שימוש בחלק מהרהיטים שהופיעו שם. יש לקוחות שאני עובדת איתם שדגמים מסויימים שראיתי יכולים מאוד מאוד להתאים ולהם ואני כבר רואה איך אפשר לשלב את העיצובים האלו בבתים מסויימים.

אני מצרפת פה סרטון (מתערוכת הרהיטים ב-2009) תדמית בכדי שתתרשמו מה היה ומי הציג.

תהנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה