יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

סיבוב לבחירת רהיטים ועוד פינות אוכל

אחת הלקוחות שאני עובדת ביקשה ממני שאני אבוא איתה לבחור רהיטים לסלון פינות אוכל למטבח ואם יהיה זמן אז גם ספות וכורסאות לסלון הבית שהם משפצים. כמובן שהסכמתי וכך היה שיום ראשון הלכנו לסיבוב חנויות רהיטים בכדי לבחור לה את הרהיטים שמתאימים לה לבית.
קצת רקע על הלקוחה, מבלי להסגיר פרטים. הלקוחה נשואה לעו"ד מצליח, הם גרים בשכונה יוקרתית ברעננה והחליטו להגדיל את הבית לשפץ ולבנות אגף נוסף שישמש אותם בעיקר לאירוח אורחים שמגיעים לבקר.
נסענו לתל אביב למספר חנויות רהיטים והתחלנו בחיפוש אחר הריהוט המושלם. האמת שהיום ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים, פינות אוכל, סלונים כולם מעוצבים, יפים ואיכותיים. בזמן שהעולם נעשה יותר זמין, עם התפתחות האינטרנט, והאפשרות למצוא כל מיני רעיונות ועיצובים שונים בכל רחבי העולם וגם יותר קל לייבא מוצרים ורהיטים הזמינות של הדברים היא טובה יותר וקל יותר למצוא פריטים מתאימים וטובים.
בחלק מהחנויות הרהיטים שביקרנו ראינו ארונות גדולים ויפים, ספות ושולחנות כולם דומים וזהים והיו גם חנויות שמייבאות ועובדות עם מעצבים ייחודיים וכך גם הריהוט שהם מציעים ומציגים הוא בלעדי להם וזה בדיוק מה שלקוחה שלי מחפשת.
באחת החנויות נתקלנו בכמה פינות אוכל יפיפיות, מעוצבות וחדשניות וחלקן אפילו מפוארות מאוד. שולחנות עשויים שיש, כסאות עשויים עץ טיק כול כך הרבה אפשרויות ואופציות שהלקוחה שלי כבר התחילה להתבלבל. הרגעתי אותה ואמרתי לה שככה זה בתחילת הדרך וכל ההחלטות הקשות צריכות להיעשות בהתחלה ושאין ספק שלא קל או פשוט למצוא פינות אוכל או כל ריהוט אחר כשמדובר על משהו שילווה אותך להרבה שנים.
היא נרגעה ולבסוף החליטה לקחת את אחת מאותן פינות אוכל מעוצבות שלדעתי היתה היפה ביותר ואני כבר בעיני רוחי ראיתי איך היא משתלבת לה יפה במטבח שתכננתי ביחד עם עוד רהיטים יפים ומעוצבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה