יום חמישי, 23 בדצמבר 2010

וילונות לחדרי ילדים כחלק מעיצוב החדר

וילונות לחדרי ילדים, נשמע כפריט פשוט אך יכול להוסיף הרבה מאוד לעיצוב ולנעימות של חדר הילדים שלכם.
כחלק מעיצוב הבית אני אוהבת להכניס דברים חדשים וכייפיים לחדרים השונים בבית, פריטים שיתנו ויעניקו מראה שונה, מראה נעים ועשיר לחדר וזאת על ידי הוספת פריט קטן אחד או שניים.
באחד הפרויקטים האחרונים שעשיתי החלטתי להכניס וילונות מיוחדים לחדר הילדים. בעלי הדירה המשתפצת ביקשו ממני לנסות ולהעניק לחדר של הילדים שלהם איזה מראה מצד אחד ילדותי משהו אך מצד שני שיהיה מספיק מכובד ולא מצועצע מידי.



וילונות לחדרי ילדים
וילונות לחדרי ילדים
  בהתחלה חשבתי על תמונות שונות או בובות מיוחדות ומעוצבות, אך לבסוף החלטתי ללכת על וילונות מעוצבים במיוחד לחדרי ילדים. ללא כל ספק, וילונות לחדרי ילדים הינם פריטים שיכולים להוסיף הרבה מאוד לחלק העיצובי של כל חדר. עם גוונים צבעוניים שמתאימים לצבע הקירות וילונות משתלבים בצורה טובה ומדויקת בחדר הילדים או בכל חדר אחר בבית.
היתרון הגדול שיש לוילונות לחדרי ילדים היא העובדה שהם יכולים להציל את החדר מאוד וכך בחדרים שפונים לכיוון של השמש, במהלך היום, ובאופן טבעי מחממים נורא את החדר של הילד, אותם וילונות עוזרים לשמירת הנעימות בחדר ולא מחממים אותו מידי וכך אפשר להשאיר את חלון החדר פתוח במהלך היום בשביל שיתאוורר ולא לדאוג שהחדר יתחמם יתר על המידה.
בנוסף, זאת לא עובדה מדעית או משהו וזו דעתי ותחושתי בלבד, אבל אני מרגישה כי וילונות לחדרי ילדים עוזרים לרוגע והשלווה של הילדים המשחקים בחדר. אם בוחרים לדוגמא וילונות בצבעים בהירים ומרגיעים הילד שמשחק בחדר במהלך הצהריים באופן טבעי "קולט" את האווירה הנעימה והרגועה שנוצרה בחדר שלו, דבר שמשפיע אליו ועוזר לו להמשך היום ומה שחשוב זה להמשך הלילה.
בסופו של דבר הוספת הוילונות המעוצבים בחדר הילדים בהחלט הוסיפו את הטאץ' שרציתי וציפיתי ואני ובעיקר בעלי הבית היו מרוצים מאוד ונהנו מחדר הילדים החדש שעיצבתי להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה